A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Вправи для роботи з дітками із затримкою психічного розвитку (для батьків)

Дата: 04.08.2020 08:34
Кількість переглядів: 241

Вправи для роботи з дітками із затримкою психічного розвитку (для батьків)

 

Вправа «Домалюй фігури»

Мета: розвиток уяви, фантазії, уваги; творчого, наочно-образного мислення.

– На листку А4 намалюйте кілька геометричних фігур (коло, трикутник, чотирикутник, прямокутник, овал). Покажіть  дитині і покладіть запитання: 

– Назви геометричні фігури. На кого, на що схожі ці фігури? Домалюй їх так, щоб вийшло певне зображення, малюнок ( наприклад: квадрат – будинок, коло – м’ячик ). 

Вправа «Запам’ятай і напиши»

Мета: розвиток уваги, зосередженості, зорової пам’яті, удосконалення уміння працювати за інструкцією дорослого.

– Прочитай слова, які написані на листку паперу ( 5-8 слів ).

– Запам’ятай ці слова, місце їх розташування на аркуші.

– Напиши ті слова, які ти запам’ятав і у тому самому порядку в якому вони були розміщені на листку. Порівняй свою роботу зі зразком.

Вправа «Четвертий зайвий»

Мета: розвиток мислення, формування уміння аналізувати, встановлювати закономірності.

– Назви «зайве» слово у кожному рядку. Поясни свій вибір.   

• мак, ромашка, троянда, цибуля;

• чашка, блюдце, суп, тарілка;

• яблуко, персик, огірок, груша;

• помідор, баклажан, перець, слива;

• чашка, тарілка, каструля, диван;

• молоко, сметана, каша, сир;

• коза, курка, корова, вівця;

• чайник, стілець, стіл, шафа;

• машина, літак, автобус, тролейбус;

• олівець, портфель, зошит, капелюх.

Вправа «Знайди слова»

Мета: розвиток уваги, мислення, зорового сприйняття, мовлення.

– Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:   

СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК

МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА

ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП

РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ

Вправа «Як ти вчора провів свій день?»

Мета: розвиток довгострокової пам’яті, уваги, формування мовленнєвих навичок.   

– Пригадай, як ти вчора провів свій день. Розкажи, що було вранці, вдень увечері ( що ти робив?, з ким спілкувався?, що відбувалося протягом усього дня? ).

Вправа «Продовж речення»

Мета: розвиток понятійного мислення, уваги, формування уміння виконувати завдання за аналогією.

          – Продовж запропоновані речення: 

Сіль солона, а цукор…

Стежка вузька, а дорога…

Помідор червоний, а огірок…

Ти ходиш ногами, а кидаєш…

Хлопчики виростають і стають чоловіками, а дівчата…

Небо синє, а трава…

Лимони кислі, а кавун…

Хліб – це їжа, а стіл – це…

Вночі темно, а вдень…

Дерева великі, а квіти…

Молоко біле, а шоколад…

У трикутнику три сторони, а в чотирикутнику…

Вправа «Фотоапарат»

Мета: розвиток зорової пам’яті, зосередженості, мовлення.

– Розглянь уважно картку з певним малюнком ( наприклад, ілюстрація з дитячої книжки) і запам’ятай її. Коли я заберу картинку, твоїм завданням буде, якомога детальніше описати, що там було зображено.

Вправа «Спільні ознаки»

Мета: розвиток логічного мислення, зосередженості.

– Назви предмети, які мають одразу кілька запропонованих ознак (наприклад, добрий, пухнастий – собака). Ознаки: 

Пухнастий,                     зелений,   добрий,

            Сильний,                         чорний, гладенький,

Тихий,                             темний, важкий,

            Світлий,                          легкий, блискучий.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень