A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Вчимося виконувати просте завдання ?

Дата: 14.08.2020 08:38
Кількість переглядів: 182

?

Виконати просте завдання буває складно будь-якому першокласнику. В тому числі і учню з ООП.

 Організаційні вміння є критично важливими для успішного виконання будь-якого завдання, особливо якщо мова йде про дитину з ООП??

?

Спершу дайте дитині можливість побачити «всю картину» повністю, включно з ?часовими вимірами, дотримуватись яких необхідно.?

?

Наприклад, створіть ????«розклад» усіх видів діяльності на день, і вивісьте його в класі у доступному для всіх учнів місці.???? Поступово ?маркуйте ті види діяльності, що їх учні вже виконали, щоб усі діти могли простежити свій прогрес упродовж дня.?

?

Просто, простіше, ще простіше?????

?

Просте завдання – це завдання, на яке дитині потрібно не більше 5? дій, які приміром, можна перерахувати на пальцях руки. Перерахуйте ці дії, вибудувавши їх у чітку та зрозумілу послідовність, і попросіть дитину їх повторити, щоб ви знали, що їй усе ясно.??

?

Якщо дитина раптом забуде виконати якусь дію, можна показати розкриту долоню з???? п’ятьма пальцями, нагадуючи дитині про те, скільки дій необхідно виконати. Це допоможе дитині швидше пригадати наступний крок.?

?

В разі необхідності запропонуйте дитині повторити спочатку і до кінця всі???? п’ять дій, що їх вона мусить виконати, але не давайте «готової відповіді». Це стимулює розвиток самоконтролю та виховує самостійність.?

?

До безумовного успіху завжди приводить? дотримання двох простих правил: ?

?

?усуньте перешкоди для зосередження (наприклад, прибирати зі свого столу все зайве перед тим, як братися за виконання будь-якого нового виду діяльності), ?

?

?встановіть часові межі (іноді можна розбивати час на певні порції, необхідні для виконання кожного етапу завдання, іноді - дати дітям «очікуваний» час, наприклад: «Ви маєте виконати це завдання за 10-15 хвилин.»?

?

Це надає певну свободу дій і незалежність кожному з учнів, і тим, які мають особливі освітні потреби, і тим, які їх не мають).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень