A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Соціальна адаптація дитини з ООП в інклюзивному просторі.

Дата: 04.08.2020 08:52
Кількість переглядів: 15

Соціальна адаптація дитини з ООП в інклюзивному просторі.

1.Адаптація дітей з обмеженими можливостями припускає діагностику реального стану даного процесу за наступними аспектами:

 навчально-освітній, професійно-освітній, інтерактивний, комунікативний, соціально-статусний, рекреаційний, психологічний та інклюзивний.

 Для оцінки успішності соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами доцільне використання критеріїв рівня особистісної самореалізації, способу життя, соціального самопочуття, життєвої орієнтації.

2. Кінцевою метою адаптації дітей з обмеженими можливостями є їх інтеграція в соціумі. Проміжними цілями виступають:

 а) медико-соціальна реабілітація дітей з обмеженими можливостями здоров'я та зміцнення їх здоров'я; б) формування у них навичок і вмінь побутового самообслуговування; в) загальна освіта; г) професійна освіта; д) працевлаштування; є) формування позитивної самооцінки. Адаптація дітей з особливими потребами включає кілька складових: а) науково-методичне 228 забезпечення; б) навчально-методичне забезпечення; в) інформаційноаналітичне забезпечення; г) нормативно-правове; д) фінансове забезпечення; є) матеріально-технічне; ж) психологічне; з) кадрове забезпечення.

 3. Ефективна адаптація дітей з особливими освітніми потребами передбачає:

 а) дотримання відповідних критеріїв оптимальності; б) використання спеціальних адаптаційних технологій. Критерії оптимальності відносяться до цілям адаптації (цільові критерії) і засобам досягнення цих цілей (інструментальні критерії).

У якості цільових виступають критерії гуманності, самоефективності, рівних можливостей, нормалізації, толерантності, а також діяльнісний критерій; в якості інструментальних - критерії державної підтримки, громадської підтримки, психологічної підтримки, самодопомоги, проблемної орієнтованості, внутрішньої мотивації, комплексності, системності, співробітництва.


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень