A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Формування позитивної самооцінки у діток з ООП

Дата: 04.08.2020 09:06
Кількість переглядів: 15

Важливу роль у формуванні позитивної самооцінки у діток з ООП відіграє оточення дитини, зокрема, батьки. Дітки, які відчувають, що батьки їх люблять і приймають, також навчаються любити й приймати себе.

Яких рекомендацій варто дотримуватися у спілкуванні з вашою дитинкою?

       Нескладні завдання для формування позитивної самооцінки у діток:

«Відповідальні обов’язки – створення «ситуації успіху»

– Дитина розвиває почуття власної гідності, знаючи, що їй довіряють. Кращий спосіб зробити це – доручити дитині відповідальну роботу. Складіть список завдань, які під силу виконати вашій дитині (наприклад, поливати кімнатні рослини, гуляти із собакою, складати одяг, витирати посуд, тощо).

– Якщо вона робить помилки, допоможіть їй виправити їх, але не наголошуйте на цьому. 

 «Мої позитивні якості»

– Разом із дитиною напишіть на листку паперу її позитивні якості, наприклад: що вона вміє робити, її гарні риси характеру, добрі вчинки. Прочитайте написане вами.

– Час від часу повертайтеся до цього листка, щоб перечитати його.

«Щоденник успіху»

– «Щоденник успіху» – журнал в якому дитина самостійно, або за допомогою дорослого, записує (робить малюнок) свого певного досягнення (добра справа, правильно виконане завдання, тощо). 

“Казкотерапія”

 – Читайте та обговорюйте з дітками казки, оповідання, герої яких долали труднощі, були сильними та впевненими незважаючи на певні обмеження та перешкоди. 

– Це допоможе дитині ідентифікувати себе з героєм твору, запозичити його модель поведінки та підвищити свою самооцінку.


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень