A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Групові ігри для інклюзивного класу.

Дата: 30.07.2020 09:42
Кількість переглядів: 157

 

Групові ігри відіграють важливу роль у створенні відчуття колективної роботи, дружби, формуванні впевненості, навчання відповідних реакцій та самоконтролю, розвитку творчості та уяви, пам’яті. Вони не повинні брати на себе головну роль на уроці, але, можливо, можуть бути перед вашою основною діяльністю, або ж в кінці. Але дітки будь-якого віку завжди з задоволенням гратимуть у них!

Назвіть ім’я

Гравці сидять по колу. Один гравець називає ім’я іншого і кидає йому сумку, або м’який м’яч. Ця людина її ловить, називає ім’я когось іншого і знову кидає. Продовжуйте кидати і ловити по колу. Грайте кілька хвилин, потім змініть правила, щоб ловець називав ім’я метальника. Для цього потрібен чіткий контакт з очима, хороша пам’ять та велика співпраця!

Фруктбул

Гравці сидять по колу на стільцях. Кожному по черзі дається назва фрукта, наприклад, яблуко, груша, банан, яблуко, груша, банан. Один гравець стоїть посередині кола, а його стілець забирається. Зараз у вас є на один стілець менше, ніж є гравців. Людина в середині називає один із плодів. Усі гравці з такою назвою фруктів повинні піднятися зі своїх місць і бігти на інше крісло. Ніякого повернення до власного крісла чи переходу до сусіднього крісла. Поки “фрукти” міняються місцями, гравець в середині також намагається знайти місце. Коли всі поміняються місцями, один гравець знову залишатиметься посередині. Він або вона називає назву фрукта – це може бути однаковий або інший – і весь процес починається заново. Коли гравець в середині викрикне “Фруктбул!” кожен гравець повинен змінити місце та перейти на нове крісло! Слідкуйте за тим, щоб гравці не надто галасували і не штовхали інших гравців. Продовжуйте грати, поки всі не стомляться! 

Вгадай слово

Гравці сидять перед невеликим простором. Один гравець обраний для виходу з кімнати. Поки він відсутній, інші гравці вибирають прислівник, наприклад, весело, галасливо, сумно, повільно, сердито і т. д. Обраний гравець повертається та пропонує всім виконати просту дію, наприклад, одягнути черевики, приготувати чашку кави, посадити вазон, їсти спагетті, чистити зуби тощо. Всі інші гравці повинні виконувати цю дію за допомогою вибраного прислівника. Зі стилю їхніх дій обраний гравець повинен спробувати відгадати прислівник. Відгадувач має три спроби щоб відгадати прислівник. Після вгадування нового гравця вибирають, щоб вийти, і гру повторюють. Це чудово підходить для мовлення та творчості.

Один до одного

Гравці працюють в парах. Вчитель називає команди дій, наприклад, « ніс до носа», «спина до спини», «голова до коліна», «лікоть до вуха» тощо. Пари повинні з’єднувати ці частини тіла разом. Коли звучить команда Один до одного! всі гравці повинні змінити партнерів. Хороша розминка. Запускайте гру якомога більше разів, щоб змусити всіх працювати разом, і будьте креативними, як вам подобається!

Світлофор

Гравці ходять по кімнаті, не торкаючись один до одного. Вчитель викликує команди, а гравці реагують так: ЗЕЛЕНИЙ = ходити, ЖОВТИЙ = Сідати, ЧЕРВОНИЙ = Завмерти. Кожен, хто реагує пізно або неправильно, усувається і повинен сісти. Через деякий час оголосити переможця чи переможців. Повторіть з новими правилами: ЗЕЛЕНИЙ тепер означає завмерти, ЖОВТИЙ зараз означає ходити, а ЧЕРВОНИЙ тепер означає сісти. Відмінно підходить для концентрації, навичок слухання, відповідності та пам’яті. 

Пошук порушника

Гравці сидять по колу. Детектив вибирається з поміж гравців. Інші гравці – з поміж решти обирають порушника. Дуже важливо, щоб Детектив не бачив, хто це. Після того, як були обрані і детектив, і порушник, гра починається. Детектив стоїть в центрі кола. Тоді порушник повинен знешкодити інших гравців, мовчки і таємно підморгуючи їм, щоб детектив не бачив. Ті знешкоджені гравці повинні різко впасти на підлогу. Детектив повинен спробувати розібратися, хто порушник. Дозвольте дві-три спроби, з інтервалом. Гравці – знешкоджені чи живі – не повинні видавати порушника. Якщо детектив не зможе правильно відгадати, то порушник сам виявляється. Виберіть нового детектива та нового порушника та розпочніть гру заново. Заохочуйте творчі навички, вимагаючи від гравців діяти за допомогою різних поз падіння на підлогу.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень