A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Розвиток сприйняття

Дата: від до Скинути

Вчимося рахувати просто

Не слід вірити тим, хто каже, що навчати дитину рахувати просто. Але допомогти засвоїти елементи нумерації зовсім не складно. Головне – не садити дитину за стіл та з розумним виразом обличчя щось пояснювати, а навчати граючись. Це один з основних шляхів до знань.   Мабуть, починати навчання слід ще до першого року. Звичайно, щоб зрозуміти як навчити дитину рахувати, слід і самому змиритися з тим, що в два роки дитина лічити не буде, хіба що завчить на пам'ять. Тим не менше існує метод поетапного навчання нумерації. Якщо слідувати йому, то проблем із рахуванням не буде. Головне почати, а далі справа техніки. Перший етап – до року. Для того щоб розвинути дрібну моторику пальців рук маляти, потрібно ще до року грати з ним у традиційну «Сороку-ворону». Можна читати дитині різні вірші та лічилки, та не слід звертати увагу на цифри. На цьому етапі дитина має зрозуміти, що ігри з батьками – це весело і цікаво. Тому даний етап вважається підготовчим. Другий етап – 1 р. Коли вашому малюку виповниться 1 рік, можна починати знайомство із поняттям «багато». Як це потрібно робити? Можна розкласти на поличці декілька іграшок, а в руку взяти одну. І на даному прикладі показувати, що в руці одна іграшка, а на поличці «багато». Також непогано діє метод, коли дитина спершу за вашим проханням дає одну іграшку, а після того «багато» іграшок. Головне тут акцентувати увагу дитини на більшу кількість предметів. Не забувайте кожного разу після заняття похвалити свого малюка, і не заставляти, якщо він втратив цікавість до гри – нехай займається тим, що йому подобається. Третій етап – 2-3 р. На цьому етапі знайомимо дитину з поняттями «більше», «менше». Для цього нам підійде все те, що можна порівнювати. Пропонуйте дитині предмети різного розміру – машинки чи ляльки, або чайну і столову ложку. І в процесі вашої бесіди, запитайте дитину: «Яка лялька в тебе велика?», « Яка лялька в тебе маленька?». Ускладнюйте завдання для вашої дитини, якщо їй і далі цікаво гратися. Наприклад, в одній хатинці живе один зайчик, а в другій – багато. Два зайчики пішли в гості до самотнього друга, і вже в другій хатинці зайчиків стало менше. А в хатинці де живе один зайчик, їх стало більше. Якщо малюку буде цікаво, порахуйте разом з ним скільки зайчиків у хатках. Четвертий етап – 4р. В чотири роки дитина вже починає розуміти, яке число співпадає з кількістю предметів. Як навчити дитину правильно рахувати? Для цього Вам потрібні карточки з малюнками, на яких будуть зображені цифри, і цікаві для дитини малюнки – тварини, фрукти та овочі, явища природи та ін. Головну роль тут відіграє візуальне сприймання матеріалу. Час знайомити дитину з цифрами. Показуємо дитині карточку з цифрою один і говоримо , що на ній зображено один гарбуз. Далі показуємо цифру два, і показуємо на ній ананаси, і так далі до десяти. При ознайомленні з цифрами до десяти слід показувати дитині числа на пальцях, при цьому наголошувати, що одиничка – схожа на худенького чоловічка, двійка – на лебедя. На даному етапі вчимо дитину рахувати до десяти і назад. https://rada.info/upload/users_files/42273258/51ad589d05aafa1c0ae1805b58784b87.jpg  

11:31 21.12.2021

ВЧИТИ НАЗВИ КОЛЬОРІВ НЕОБХІДНО ПОСТУПОВО!

Приділяємо вивченню одного кольору по одному дню. Для початку необхідно вивчити основні кольори: червоний, жовтий, синій і зелений. Пізніше додавати голубий, помаранчевий і фіолетовий кольори. І тільки тоді коли дитина називає усі ці кольори, можна приступати до показу і вивчення відтінків.

09:23 30.09.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень