Вчимося виконувати просте завдання ?
?
Виконати просте завдання буває складно будь-якому першокласнику. В тому числі і учню з ООП.
Організаційні вміння є критично важливими для успішного виконання будь-якого завдання, особливо якщо мова йде про дитину з ООП?
?
Спершу дайте дитині можливість побачити «всю картину» повністю, включно з часовими вимірами, дотримуватись яких необхідно.?
?
Наприклад, створіть «розклад» усіх видів діяльності на день, і вивісьте його в класі у доступному для всіх учнів місці.
Поступово
маркуйте ті види діяльності, що їх учні вже виконали, щоб усі діти могли простежити свій прогрес упродовж дня.?
?
Просто, простіше, ще простіше?
?
Просте завдання – це завдання, на яке дитині потрібно не більше дій, які приміром, можна перерахувати на пальцях руки. Перерахуйте ці дії, вибудувавши їх у чітку та зрозумілу послідовність, і попросіть дитину їх повторити, щоб ви знали, що їй усе ясно.
?
?
Якщо дитина раптом забуде виконати якусь дію, можна показати розкриту долоню з п’ятьма пальцями, нагадуючи дитині про те, скільки дій необхідно виконати. Це допоможе дитині швидше пригадати наступний крок.?
?
В разі необхідності запропонуйте дитині повторити спочатку і до кінця всі п’ять дій, що їх вона мусить виконати, але не давайте «готової відповіді». Це стимулює розвиток самоконтролю та виховує самостійність.?
?
До безумовного успіху завжди приводить дотримання двох простих правил: ?
?
усуньте перешкоди для зосередження (наприклад, прибирати зі свого столу все зайве перед тим, як братися за виконання будь-якого нового виду діяльності), ?
?
встановіть часові межі (іноді можна розбивати час на певні порції, необхідні для виконання кожного етапу завдання, іноді - дати дітям «очікуваний» час, наприклад: «Ви маєте виконати це завдання за 10-15 хвилин.»?
?
Це надає певну свободу дій і незалежність кожному з учнів, і тим, які мають особливі освітні потреби, і тим, які їх не мають).