A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

Ігри для розвитку рухової пам'яті

Дата: 10.08.2020 09:48
Кількість переглядів: 325

 

 

Рухова пам'ять грає найважливішу роль в життєдіяльності людини. Розучування рухів розвиває координацію, дає розвантаження нервовій системі і навантаження м'язовій системі, а також тренує обидві півкулі головного мозку і призводить до їх синхронної взаємодії .

 

   РОБИ, ЯК Я

Для заняття ви можете використовувати підручний спортивний інвентар (м'яч, скакалку).
На першому етапі дорослий стає за спиною дитини і проробляє кілька маніпуляцій з його тілом - піднімає його руки, розводить їх в сторони, піднімає ногу і так далі, а потім просить малюка повторити ці рухи. На другому, більш складному етапі, дорослий сам робить кілька рухів, а дитина повторює їх, потім малюк робить свої рухи, а дорослий повторює за ним.

Від класичної ранкової гімнастики це заняття відрізняється тим, що виконання рухів не супроводжується коментарями, тобто дитина зорово сприймає послідовність рухів і запам'ятовує їх шляхом повторення.

ЗАБОРОНЕНИЙ РУХ

Для заняття ви можете використовувати підручний спортивний інвентар.
Ведучий повідомляє гравцям, що він буде показувати різні рухи, які всі повинні точно повторювати за ним. Але один рух повторювати заборонено! В цей момент гравці домовляються, який рух не можна повторювати за ведучим. Наприклад, сьогодні заборонений рух - поставити руки на пояс. Ведучий намагається заплутати гравців, показує рухи у швидкому темпі, відволікає увагу смішними рухами. Завдання граючих - не помилитися і не повторити за ведучим заборонений рух. Грати можна і в парі.

ЛЯЛЬКОВОД

Варіант 1

Педагог-"ляльковод" зав'язує очі дитині і "водить" його, як ляльку, по нескладному маршруту, тримаючи за плечі, в повному мовчанні: 4-5 кроків вперед, зупинка, поворот направо, 2 кроки назад, поворот наліво, 5-6 кроків вперед і т. д.

Потім дитині розв'язують очі і просять самостійно знайти вихідну точку маршруту і пройти його від початку до кінця, згадуючи свої рухи.

Варіант 2

Діти можуть робити такі вправи парами: одна людина - "ляльковод", інший - "лялька".

Варіант 3

Рухи поступово можна ускладнювати, збільшуючи тривалість маршруту і включаючи ряд нескладних фізкультурних вправ: нахилити "ляльку", зігнути руки, змусити присісти, зробити повний оборот через ліве плече і т. д.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень