A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Пулинський інклюзивно-ресурсний центр" Пулинської селищної ради

ПЕРШИЙ УКРАЇНОМОВНИЙ МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Дата: 22.07.2021 15:29
Кількість переглядів: 369

Мобільний застосунок розроблено у межах проєкту «Цифрова інклюзія» ТОВ «Хуавей Україна» за підтримки Міністерства освіти і науки України у співпраці з ГО «Здорове суспільство» та «ДивоГра» за участі VRGSoft. 

Мета проєкту – залучення всього суспільства у використання технологій для розвитку або відновлення мовлення, соціалізацію та реабілітацію дітей та дорослих із розладами аутистичного спектра, після інсульту або в інших ситуаціях протягом життя, коли вербальна комунікація неможлива. Мобільний застосунок можна завантажити на смартфони та планшети, а вебверсією можна користуватися на комп’ютерах. 

Особливості мобільного застосунку:

  • багатофункціональність: розвиток мовлення та творчого мислення;
  • популяризація культурної спадщини.

За словами менеджера зі зв’язків із громадськістю Хуавей Україна Аліни Севастюк, мобільний застосунок унікальний, бо поєднує розширення можливостей комунікації людей з їхнім творчим розвитком.
Завдяки творчим завданням різного рівня складності в розділі «Творчість» у мобільному додатку можна буде розвивати таланти людей будь-якого віку, поширювати приклади культурної спадщини в цифрову добу та поділитися своїм творчим результатом через месенджери та соціальні мережі. Свої роботи для створення різнокольорових композицій у петриківському та самчиківському стилі надала художниця Оксана Лупич. Також у колекції в розділі «Творчість» представлено трипільські орнаменти, які є символічним зв’язком поколінь творців у такі різні історичні та технологічні часи.

«Завдяки застосунку “Digital inclusion” культурна спадщина заговорила мовою, яка доступна не лише вузькому колу науковців і людям, що  можуть відвідати відповідні установи або пам’ятки», – зазначила Марія Моторжина.

Ініціатори презентації позиціонували мобільний застосунок Digital Inclusion як альтернативну і додаткову комунікацію, коли вербальна комунікація неможлива, зокрема у дітей з аутизмом та людей після інсульту і травм, а також для розвитку мовлення та творчого мислення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень